Tyvärr hade...

... mamma tagi med sig kameran ikväll så jag har inte kunnat fota ngt. Min kamera tänkte jag använda men den var sönder. eller jaa... den funkade inte. vet inte vad som var fel, men något var fruktansvärt fel eftersom den inte ville starta.

Aja, det ar varit en rolig kväll :D Lyckad kväll. Vi möblerade om i vardagsrummet, då vi flyttade bord, soffor och matta. Där dansade vi till "cha cha slide" typ hela kvällen. Vi åt badå mat och efterrätt. Sen proppade vi i oss en jävla massa godis och chips. Vid 11 gick vi ner till hovåsbadet och jag och Annie badade så det stod härliga till ;)  Men lite rädda för hajar var vi faktiskt. Vi tänkte på den musiken de spelar i filmen "hajen", ni vet.. Dudududududududu du! Någo sånt. Och vattnet var så svart och läskigt. Sedan såg jag en oväntad person som jag inte vill prata med eller om för den delen... ^^ Iaf, vi gick hem och alla drog sig hemmåt efter en stund. Klockan är nu typ snart 2 och allt är städat och klart. HannaHjärtat stannade och hjälpte mig i vardagsrummet och köket innan hon gick. Tack Ängel!

Men nu ska jag vänta på mamma och janne som borde komma inramlandes snart ;) Hehe ^^ 50-årskalas för en kompis säger allt xD Haha!

godnatt alla änglar där ute :D xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0