Toooday

Today is gonna be the day that everything is gonna be booring. I dont belive that anybody feels the way I do about this daay.

Jag har totally nothing to do idag. Så mitt life sucks. TOTALLY! Well, well! Något måste jag ju hitta på, right?

kände att det blev lite mycket engelska dä, hehe, men engelska är ju roligt. Idag sätts våra betyg, eller var det igår? Aja, lite scaary faktiskt. Nästa vecka ska jag åka in till skolan och hämta dem, så får ni läsare se hur det går för mig i skolan. Inga IG what I know liksom. tror jag...

Men, något måste hittas på. But what? vet inte men jag har ju precis vaknat liksom, så jag får väl se. Ska försöka få med mig kameran this time liksom. Lite roligare att läsa bloggen med lite bilder och sånt ;)

Iaf, igår jobbade jag till 9. Sen träffade jag Olivia, Hanna och Ludde i stan. Vi skulle åka hem till Hanna och chilla på en film. Men Hanna och Olivia gick av hos Olivia och hämtade massa saker, och jag och Ludde åkte hem till honom. Där träffade jag hans otroligt söta vovve. OMG, så söt! Han hämtade sin trimmade moppe ;) och så åkte vi hem till Hanna, för dit hade Olivia och Hanna gått. Så vi chillade på serien "Barnen på Luna" Hihi, jag älskar den serien! Så sen hände inte så mycket mer. Kom hem vid typ två, och somnade en stund efter det.
En rätt så chill kväll liksom ;)

Men nu ska jag gå och göra något, but what? jag ska nog gå in på mitt rum och kolla på en film. Det är liksom chill :D Haha

xo xo

Kommentarer
Postat av: ledsen

va dålig du e på at hålla blogge igång!

2008-06-19 @ 14:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0