Som man bäddar får man ligga

Nu har jag SOMMARLOV! hehe, men jag vet att jag varit lite dålig på att uppdatera med bilder och sånt, och jag ska bättre mig. men jag har inte haft kameran med mig så mycket det senaste, men som sagt, en bättring kommer ;)

För det första måste jag ju nämna att SVERIGE VANN MOT GREKLAND IGÅR! Vi är bara sååå grymma. Sen får vi se hur det går på fredag (eller va det lördag) när de ska spela mot Spain. Vi ska vara först på avenyn och stå längst fram vid storbildsskärmen och skrika som fan.

Igår va vi på avenyn i stan och såg matchen där. Vilken stämning! Vi hoppade och skrek när de gjorde första målet och HELA göteborg skreeeek av lycka ;) hehe, vi gjorde ialla fall ^^ Sen när andra målet las så blev det bara bättre och bättre. Alla vet att SVERIGE kommer vinna hem hela EM. Solklart :D

Sen när matchen var slut gick vi till centralen och på vägen mötte vi massa roliga människor, lika glada som oss! Vi skrek och sjöng som treåring hela vägen till bussen. Sen på bussen var vi lugna igen och Jag, Sandra, Camilla, Moa, Nettan och Lina samlades nere i min källare. Där tittade vi på en film, fast ja somnade innan filmen hann börja. Ja, och sen traskade de andra hem vid halv tre och jag och Sandra somnade inom en kvart i min säng :D

Det var min skolavslutningsfirande och nu ska jag gå i pjamas hela dagen ;) Nästan ^^

Hehe

Aja, ska försöka ta lite bilder idag
xo xo

PS. jag ser att läsarantalet minskar, så keep on reading peaple xD (men det är säkert bara för att jag har blivit tråkig)
Love ya´ll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja men det låter ju bra ')

2008-06-11 @ 15:13:06
Postat av: Sandra

ändrade planer ;P lördag blir hos anna ist! ;D

2008-06-11 @ 19:57:35
URL: http://smultr0nflikkan.blogg.se/
Postat av: hertz

jag ramlade in på din blogg via en annan blogg som du hade kommenterat. jag gillar din blogg jätttemkt men det är som roligast när du uppdaterar hela tiden ,typ 5-6 ggr m dagen det är som skojjigast! =)

2008-06-11 @ 20:29:09
Postat av: Fanny

Åh vad roligt, tur att ngn gillar den ;)

2008-06-12 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0