Shoppingresultat

Idag var jag i stan med mammsen och fick hem en del kap. Dagen började själv, då jag åkte bussen in till stan. Jag började på zara och köte en tee för 79 kr
tror jag. Gul och grå med en typ student på eller något. Den är ganska lång, men inte så lång att man kan ha leggings under. Utan ett par jeans passar perfekt.

































Sedan fick jag hem en söt klänning, också från zara.
(förlåt för att banden sticker ut, men orkade inte ta ett annat kort med dem instoppade) xD
Den går ungefär till knäna och kostade 199 kr.














































Sedan köpte jag en BH. Jag provade typ alla som lindex har och EN av alla passade.
 hehe xD Kostade 149 kr.








Tillsist kom jag hem med dessa ursnygga skor.
Från H&M för 149 kr. Känner på mig att det
kommer bli mina favoriter i sommar










Men nu ska jag städa lite och sen ringa sandra. Får se om vi hittar på något ikväll.
xo xo

Kommentarer
Postat av: ankiiii

klänningen var skitfin och skorna ascoola. Kanske ska satsa på de?

2008-06-30 @ 19:44:06
Postat av: jasse

åh vad jag älskar din klädsmak!

2008-06-30 @ 20:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0