Sex and the city - the movie

Idag ska vi gå på Sex and the city - the movie på bergakungen klockan 18:00. Det ska bli supermysigt att gå med mamma, moster och syster.
Iaf, i natt sov jag med flätor så nu har jag afro. Nej, inte riktigt men nästan, tihi xD Lockigt är det i alla fall. Älskar att ha mitt hår fullt av små lockar. Sedan ska jag sätta upp håret med ett pärlhårspänne. Jag tror det kommer bli riktigt fint. Om jag hittar det vill säga. För jag tror jag tappade det på midsommar hemma hos Tobbe. Men är inte säker. Hoppas ite jag har det för jag älskar det hårspännet.
Håret blir så mycket kortare också när det är lockigt. Lite synd men om ett par månader kommer jag ha långt hår, cant wait!

Men jag tror ialla fall sex and the city kommer bli faboulus (stavning?!). Såg precis klart alla sex sesonger och älskar serien. Filmen kommer bli fantastic. Jag känner mest igen mig i Charlotte.
 (Jag menar inte i utseende)

Ja, i serien är hon försiktig och prydlig. Hon vill inget hellre än att gifta sig och skaffa familj, barn och allt.  
Hon tror på att ens soulmate finns någon stanns och på äkta kärlek.
Charlotte i klädväg använder stilren kläder, även om alla i sex and the city gör det, men ändå tycker jag mest om hennes kläder. Hon är så perfekt, och sån vill jag vara. Precis som Charlotte!
































Nu ska jag göra mig iordning och packa ihop mina saker. xo xo

Kommentarer
Postat av: monika

åh, jag såg den idag. Den va hur bra som helst! älska sex and the city liksom <3<3<3 Men vilken biograf och vilken tid såg du den?

2008-06-29 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0