Rena natten!

Ja, jag hann precis innanför dörren nu innan det började ösregna. Jag har jobbat i 7 timmar nu och mina ben är SJUKT trötta. Fick en rast på en halv timme klockan 9, men sen har jag sprungit fram och tillbaka där bakom disken. Aja, jag är stolt över mig själv som gjorde det utan att klaga. (är väl sådär känd för att klaga vissa tiderxD) Det var iaf kul! En kille där började kalla mig för MiniMouse eller MickeyMouse typ. och jag reagerade på det etfre ett tag. Så där har jag väl ett nytt smeknamn. Frågade mig inte varför han kallas mig för de, Hehe!

Det var tre stycken idag som ville ha mitt nummer. hehe,
Först va de två killar typ 25 år som sa ; Hon va söt, kanske man kan få hennes nummer? Jag sa; beror på om du kämpar för de! En av de sa; ojojoj, här ställer vi krav! Och så betalde de och gick. Då se den andra; vi kommer igen ;)

Den andra va en typ kille i 30 års åldern som sa när han hade köpt sin hamburgare; när slutar du idag? Jag sa; klockan 12 typ. Han sa; vill du ha en dejt? Jag sa; nej tack, jag tror jag står över.

Sen va det tre killar, hehe 91:or faktiskt. Inte helt så dumma i utseendet heller, if you know what i mean;). och varför jag vet att de är 91:or, jo för den ena heter Daniel och är av min mammas kompisars son. Men jag tror inte han kände igen mig för sist vi sågs va jag en jävla massa mer fjortis. Så, de frågade om de fick mitt nummer och jag sa; nej inte idag ;)

Jag slutade iaf klockan 12 och missade sista bussen. så jag satt på centralen och väntade i 1 timme på nästa buss. Segt som fan, med tanke på att jag var själv också. En jävla massa fulla människor, men ingen av dem störde mig iaf! Bussen hem var också jävligt seg. Hohojaja. Men nu är jag hemma iaf. Ännu en sen natt. Hur ska jag orka?

Imorgon kommer mer information om vad jag ska hitta på! efter en lång sovmorgon :D

Btw. Sverige sög riktigt ordentligt idag hörde jag. En massa gråtandes människor kom in på McDonlads efter klockan 8 och svor som grisar. Jag som var stensäker på at sverige skulle vinna. Men men.. ( om sverige inte förlorade nu, har jag, som skrivit i bloggen att de förlorade, gjort en rejäl tabbe. Hoppas någon rättar mig om jag har fel)

godnatt och sov sött mina änglar!

xo xo


Kommentarer
Postat av: jasse

oh va jobbigt det där lät, det med att vänta såå länge på bussen.

2008-06-15 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0