Pics from the midsommar

Hej hopp!  Igår va en rolig kväll. Det började hemma hos mig då va. Vi skulle egentligen ha ätit halv 7 men alla va såå sena så vi åt typ 8 istället. Jag och Sandra hade varit och handlat i typ över en timme och det blev potatis, kyckling, köttbullar och sallad. sen var det glass och jordgubbar till efterrätt. Thnx till Joakim och Ekman som vi hade lagat mat till men som kom halv 10. 3 hela timmar sent. Dålig stil! xD Men sen bestämde sig alla utom jag, anna, sandra och björn att åka vidare och vi tänkte typ stanna hemma. Men så blev det icke. För utan eftertanke åkte vi hem till Tobbe. Där va det lite folk och det var ju trevligt. Annas mamma hämtade oss och körde hem oss. Somnade efter det, och vaknade i morse innan jag åkta till stallet. här är pics:


Här satt vi och chillade och småkollade lite på matchen efter maten.


Denna urgulliga ponnyn red jag idag och igår :D

nu ska jag titta på sex and the city

xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0