Onsala

Jag åkte aldrig till onsala igår för mormor och morfar kom inte dit förren typ 8 och då skulle jag ju missat allsång på skansen. Jag såg HÅKAN! han var snyggare än snyggast i sina vita jeans och gula kavaj. ÅH KÄRLEK! Men iaf, nu ska vi göra oss iordning för landet och sen åka ut dit. Ska bli härligt med lite relaxing liksom. Inget att tänka på och vara helt själv. Eller ja, inte helt själv eftersom mamma, calle och mormor och morfar är där xD och hunden förståss.

Men som sagt så ska jag försöka upptadera där med bilder och sånt, hihi.

take it easy on life peaple ;) love ya'll

Kommentarer
Postat av: jasse

haha, jag gick in på din blogg precis när du lagt ut detta inlägget. Haha, typ samma minut liksom, AWESOOME! haha

2008-06-25 @ 10:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0