Onsala

Hej, nu är jag på landet och morfar har köpt trådlöst internet så jag kan surfa hur mycket jag vill :D Tjihoo.
 Här på bilden visar jag den lilla stugan vi bor i. När vi är många här och då kan vi vara upp till 15 pers, använder vi friggeboden som står snett bakom huset. Där finns det 5 sängar och i huset finns det 9 sängar typ. Men iaf. Här kommer jag spendera dagarna till på fredag. Och på lördag hoppas jag att jag och S kan åka och shoppa. Jag ska iaf köpa kläder och pumps. Ett måste liksom.

Aja, nu ahr vi precis bakat och jag ska äta upp allt :D Yummie!

En tanka ska skänkas till en speciell person.

xo xo

Kommentarer
Postat av: jasse

Vilken gulligt hus :D

2008-06-27 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0