One Tree Hill

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Jag orkar inte göra mkt fastän jag sovit jättemyket idag. Hoppas ja inte blir sjuk bara. Men middag har jag ätit nu och en skål glass.

Men ikväll ska jag chilla med One Tree Hill. Jag har ju alla 4 sesongerna på min dator och sen håller jag på att ladda ner sesong 5. Så jag tänkte slumpa lite mellan alla avsnitten ikväll!

Jag bara älskar serien. Så sjukt bra! verkligen! Den är bara sååååå sevärd!!



 
Dessa fantastiska personer spelar i Onte Tree Hill:

Brook Davis
 
Peyton Sawyer


Lucas Scott 

Nathan Scott


Haley James

Det är svårt att beskriva vad serien handlar om men den är extremt omtyckt av många, typ alla. Den handlar om dessa ungdomar och många andra. Det händer så mycket med alla personerna att det inte går att biskriva. Men man fastnar för den sååå lätt. Åh vad man önskar att men var en av dem!!

xo xo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va jag äslakar den serien! det finns nog ingen som nte gör de.. ^^

2008-06-08 @ 01:23:46
Postat av: Sandra

Snyggis! :D vi måste se alla avsnitten någon dag! oth maraton på de ;)

2008-06-08 @ 15:21:02
URL: http://smultr0nflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0