Morgon

Idag ska jag jobba igen. More money, more money, more money. lite seg efter igårkväll, men det funkar. Ska jobba 1 - 6 så det blir bara 5 timmer. Om de inte vill att jag ska stanna längre som igår.

Det jag egentligen skulle göra idag, var att jag och Gabbi skulle åka till mitt landställe i Onsala idag. Men det blir tyvärr inte så eftersom jag ska jobba. Det känns lite knasigt att säga nej till att jobba när man är ny och så. Känns inte bra alls. Så därför stannar vi hemma ist. Man vet ju aldrig om de ringer imorgon också liksom. För annars så bokar man jobb via internet. Men de kan också ringa om de behöver parsonal. Så därför.

Men nu ska jag fixa lite och sen åka. ha de fint xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0