Måndag

Idag hade jag spanska muntligt prov, och det söööög. Jag fick G iaf, men min lärare var inte lika nöjd som jag var. Jag är glad att jag to mig igen provet, sa fleeeera meningar utan att bryta ihop. YES, 10 POÄNG TILL MIG! =D Hehe

nu tittar jag på days of our lives, och det suger. Sen ska ja lägga min och plugga lite me till genetikprovet imorgon. DET SUGER ATT DE HAR LAGT ETT PROV PÅ SISTA DAGEN INNAN SOMMARLOVET!

Jag är så arg, så arg, så arg SÅ ARG.. vi har sommarlov imorgon men lektioner fram till 12. Gah, jag blir galen på min skolan ibland ^^

xo xo


PS. förlåt för att jag har varit dålig på uppdatering med bilder. men har ingen ork. mn jag ska!!!


Kommentarer
Postat av: nd bsalj

är det ens lagligt?

2008-06-09 @ 19:37:06
Postat av: Malin

Men undrar ju, vad är det för skola egentligen?

2008-06-11 @ 15:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0