Lördag

Ja, idag är det lördag och jag ligger fortfarande i min säng. Mår inte så bra idag och magen vägrar behålla maten jag äter. USCH!!!!! Jag har sååå ont i magen, men nu har jag precis ätit lite pastasallad, så jag får se hur det går med det. Vi skulle typ åka vattenskidor idag men det blir nog i så. Jag, Hanna, Suss, Erik och Danne typ.

Igår va det rätt så kul typ. Ja, det första som hände var att Ludde och John slängde mig i poolen. Med kläder och allt. Och inte hade jag något att byta till, eller några torra underkläder. Så jag lånade en tröja av Danne. Men klänningen torkade ganska snabbt. Så det var lugnt.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Hoppas jag inte blev typ matförgiftad av ngt eller nått. Hatar att va sjuk och ha ont. ^^ Men hey? vem gör inte det xD

xo xo

Kommentarer
Postat av: Annika

Men usch va jobbigt... :(

2008-06-07 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0