Landet

Jag blev kvar på landet idag. Jag orkade inte i åka hem så jag ringde sandra och vi ska ses imorgon istället. Men mormor har typ brutit ett ben, så de är på sjukhuset och Matilda, Niklas, Elias och Eskil sitter på tåget hit. Och ingen kan hämta dem. Så de måste antagligen ta ett annat tåg hit ut och sen taxi eller buss eller nått. Lite jobbigt men vad gör de inte för träffa mig liksom? :D Haha, skojade bara, de åker hit för att relaxa lite, hehe.


Åh, just nu lyssnar jag på världens fjortistechnoo och JAG MÅSTE BYTA LÅT! såå, done and complete =) Håkan is next, with klubbland. Men nu tjatar syster på att få nätet, och jag måååååååååste lämna ifrån mig det nuuuuuu. annars blir hon sur. Lite knepigt det där. Men ordnar sig alltid.

Men som sagt så kommer bilder senare. xo xo

Kommentarer
Postat av: jasse

haha, fjortislåatr usch!

2008-06-28 @ 17:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0