Jag bestämde..

..mig för att stanna här ikväll iaf. För S och A ska på sex and the city ikväll och den ska jag se imorgon men mamma, julia och matilda. Men idag var jag, matilda och niklas på kungsmässan och handlade. Vi åt på McDonalds, hehe, som om jag inte redan är trött på donken liksom. Haha!

Här har vi Eskil :D


Och så 
                                                                                                        har vi Grynet!


Här leker Eskil och Grynet dragkamp. De är så söta när de hoppar runt och leker, fast det ser mer ut som om de ska döda vararandra.
















Kommentarer
Postat av: monika

Åh, vilka söta hundar. Som yin och yang typ! mongosött!

2008-06-29 @ 12:53:33
Postat av: Rebecca

Jossan längtar som en gris:p Ni ser ut att ha det bra där nere. Vi kommer på måndag typ, du måste vara där då, pleaaasee?!

Puss o kram

2008-07-05 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0