Heeej Bloggen!

FÖRLÅT! Min data gick sönder imorse så ALLT PÅ DATAN ÄR BORTA! jag skojar inte! heela hårddisken, full med mitt liv, är totally gone liksom. Nu har jag försökt få igång den och helt plötsligt så funkar inte internet! suck på den liksom. Så nu sitter jag här, med min kära Håkan, med en blå jävla internetsladd inkopplad. Aja, bättre än inget.

Nu är det en annan sak jag ska säga förlåt för. Inga bilder är tagna nu heller. Inte har jag något annat att ladda upp, efterso jag INTE HAR NÅGRA BILDER PÅ DATAN! Men men...

Idag jobbade jag på the famous mcdonalds. För första gången. Jag var såååååååååå nervös imorse, men det var riktigt kul! åhja ja. Men en jävla massa att hålla reda på kan jag säga ;) Hehe, och lite långsamt gick de nog, men jag lär mig nog så småning om!

Igår då, jag tänkte att jag skulle lägga mig tidigt, eftersom jag hade en tidig morgon denna dag. Men jag kom hem typ mellan 00:30 och 01:00. hehe (A) Jag och T åkte till til Killingholmen för att träffa lite folk. Lindåsskolan hade avslutning så alla fjortisar från Billdal var där. Och jag överdriver inte när jag säger att de blir patetiskt fulla. De drack ren sprit, direkt ur flaskan, låg i buskarna och skrattade och ramlade ner för berg och grejer. Inte så roligt, men T tyckte det var kul att titta på dessa patetiska BARN! (med tanke på att de var 92:or och 93:or). Aja, jag och T satt där coh helt plötsligt hade T dragit dit en massa roligt killar, (med tanke på hennes utseende liksom :D) Sen fick vi ett förslag att följa med två killar hem till den ena och bada i hans jacuzzi (stavning?!) det var grymt kul, med tanke på att vi aldrig träffat dem innan! (eller ja, T hade träffat en av dem tidigare) Men kände hon honom? nej, inte det minsta! hehe, lite vågat av mig kanske, men det blev riktigt roligt! Hehe, och det var 37 grader i jacuzzin, så det var gött. Mindre kul att bada i underkläder =P Men, that's life liksom! Jag och T hade inte tänkte bada, men det blev så iaf! Där var vi i typ en timma, sen åkte vi hem och jag gick och la mig.

Ganska rolig kväll som jag trodde skulle bli totalt misslyckad! xD

Aja, idag ska jag lägga mig tidigt, så jag kommer antagligen inte skriva ngt mer inlägg, mer kommer imorgon xD

xo xo love ya´ll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter roligt. Hehe, jag skulle aldrig vågat åka med nån hem som ja inte känner ^^

2008-06-13 @ 15:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0