Håkan Hellström


Även om iTunes inte täcks av alla Håkan som finns, betyder du mest i hela min musikvärld. Jag har alla dina album, men nu har jag tagit mig för att ladda ner annan musik också. Så nu har jag allt ifrån fjortismusik till 80tals. För lite omväxling. Men nu kan jag inte till min förskräckelse inte få över Håkan till min telefon. Varje gång jag försöker hänger datorn upp sig. Men annan musik funkar utmärkt. Så nu har jag annan musik, men en Håkan. Nämligen Klubbland. Aja, och tro nu inte att jag säger att datorn hänger upp sig som en bortförklaring, för det är det inte! Det går bara inte =(
     Men nu kommer snart Moster Matilda med familj. Dvs Niklas, Elias och Eskil. Åh eeeeeskil är en stor svart labrador som är helt crazy, men helt underbar. Bilder kommer snart :D På eskil altså ;)

Nu ska jag hjälpa Samuel. xo xo

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh Håkan. Jag älskar också han såklart. Va du på skandinavium i april?

2008-06-27 @ 18:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0