God Morgon

Nu har jag vaknat av dammsugaren. Här hemma börjar de dammsuga klockan 9 på morgonen. FATTAR NI HUR JOBBIGT DET ÄR? blir så JÄVLA irriterad. Dammsugaren är den värsta att vakna till. Helst serriöst! Man typ dööööör!


Iaf, igår kväll va vi i torslanda och tittade på fotbollen. Sen såg vi filmen från när vi var på skolresa till funäsdalen och åkte skidor. Det var roligt. Sen bestämde alla att de skulle ta en buss hem som gick 01:15 därifrån. En direktbuss hela vägen hem. Mindre róligt va det att bussen tog 1 timma och 30 minuter. Det betydde att vi skulle vara hemma kvart i 3. Så därför bestämde jag att jag skulle åka hem kvart över 12 ist, för att då vara hemma halv 2. Mycket bättre tyckte jag så jag blev inställd på att åka hem själv, eftersom de andra ville stanna. Men sen när jag väl skulle gå, följde de andra med utom Anna och Sandra. Så hem fick jag inte åka själv. Tur de, för jag tycker inte om att va själv ute på natten.

men nu ska jag äta frukost.

xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0