GLAD MIDSOMMAR!

Idag ska jag ha lite folk hemma. Vi blir runt 10 st som ska äta lite och sen dra vidare nån stans. Det blir nog mysigt tror jag.

Nu kom jag precis från stallet och ska hoppa in i duschen. Glömde kameran så jag fick inga kort på söta kingen, men kort måste det bli ikväll iaf.hoppas jag inte glömmer. men jag säger till mig själv så här :  JAG MÅSTE KOMMA IHÅG ATT TA KORT IKVÄLL!

för jag har en liten thing med att komma ihåg saker. Som till exempel när jag stänger av spisen eller låser dörren säger jag alltid till mig själv :  NU HAR JAG STÄNGT AV SPISEN eller NU HAR LÅÅÅÅÅÅSER JAG DÖRREN. det gör att jag inte blir orolig att jag glömt något. Och när jag ska komma ihåg en viktig tid eller händlese säger jag alltid : DET MÅSTE JAG KOMMA IHÅG. Men OM jag säger : DET FÅR JAG INTE GLÖMMA, glömmer jag det ALLTID!

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: jasse

Hoppas du fick en trevlig kväll :D

2008-06-21 @ 14:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0