F&S

Nu har jag preci kommit hem efter ett hårt träningspass. Var på skivstång och nu kan jag knappt gå. Så trött i benen, ryggen och magen att jag inte orkar röra mig :/ Men det är det värt. För snart kommer jag nog se resultat efter träning ett tag. Och det vill jag ju.

btw, ska jag på utbildning på mcdonalds nästa trosdag.

Min sommar kommer nog spenderas mycket åt jobb. Men jag och några kompisar har betämt oss för att ta en weekend i Onsala där mitt landställe ligger. Eller tjaa, mitt och mitt ^^ Släktens (: Iaf, det ska bli skönt, speciellt nu i början av sommaren. Jaa, vi kanske åker efter utbildningen. men det är långt kavr!!!
 
sry för att jag inte har bloggat så mycket idag. Inga bilder har jag lagt ut heller, men ni som läser får klara er.

jag ska nu hoppa in i duschen, låta håret självtorka (tar typ en timme) och sen sova. Vet inte om jag bloggar ngt mer ikväll, men godnatt så länge =)

xo xo

PS, jag vet, jag missade Gossip. men jag håller på att ladda ner de, tror jag ^^


puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: moster m

men hörru, lova att du e massa på landet när jag oxå är där ;)



puss

2008-06-04 @ 09:18:13
Postat av: Fanny

Självklart xD

2008-06-04 @ 11:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0