Det mest störande som finns...

Imorse vaknade jag halv 8 typ för att lillebror spelade jävla ringsingnaler på telefonen. Han fick min gamla nu när jag köpt en ny. Gissa vem som betalar hans räkning sen? Jo, JAG! För jag öppnade ett nytt abonnemang för att kunna köpa telefonen då jag redan har ett abonnemang som går ut om tre månader. Och då fick lillebror det simkortet/det nya abonnemanget. Det är så att han får inga för hela månadsbeloppet vilket är 49 kr/månaden. Haha, och nu är han som tokig och ska ringa heeela tiden. Och så ringer han till mamma heeela tiden bara för att det är gratis, även om hon står i rummet bredvid.
             Aja, back to the subject. Att han väkte mig med jävla ringsingnaler halv 8 förstörde hela min dag. nu är jag hypertrött och orkar ingenting. Och jag är irriterad, men det kan också bero på pms. Tyvärr... Usch, borde kanske inte skriva om mina personliga problem, men vad han man en blogg till om man inte skriver om personliga problem?!

Aja, nu ska vi äta god och NYTTIG lax och potatis. Sedan ska jag proppa i mig så mycket godis och kakor jag bara kan, för det är typ det enda jag äter denna delan av månaden =/ Det enda jag är sugen på. Haha! Jag kommer bli ett fetmaberg snart. but hey?! who cares? Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig. Bara jag är ositiv och ser bra ut på kort!

Aja, talk to you later guys. Bye bye

Kommentarer
Postat av: moster m

hallå hörru, sluta snacka tjock!! ses vi i helgen?? längtar efter dig, o eskil vill gunga ;)



puss

2008-06-27 @ 10:13:04
Postat av: Fanny

Haha, nejdå. Jag vet inte om vi ses, för jag åker hem idag innan ni kommer och på lördag ska vi till halmstad. Men lördag kväll kanske, och söndag förmiddag. För på dagen ska jag till stan med Sandra =P

2008-06-27 @ 11:03:35
Postat av: Fanny

Haha, ja längtar efter dig också och jag vill också gunga med eskil :D

2008-06-27 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0