Blondinbella

Det finns en person som jag ser upp till i den så kallade mediavärlden. Det är förståss Isabella Löwengrip. Hon är så motiverad och sofistikerad. Hon ger alltid 100% på allt hon tar for sig. Jag vet att många inte tycker om henne, eller stör sig på henne, men jag måste vara ärlig. Jag tycker hon är cool.

Blondinbella

Ja, Sandra har inte kommit ännu, men hon borde ju vara på väg ialla fall. Hon sa att hon skulle vara här lite efter 9, men titta nu? klockan är ju 10! Hon är inte lite seg. =P

Förlåt Sandra, inget elakt menat, men lite kul är det allt. Din lilla tidsoptimist xD

Men du åker ju till Malta på onsdag och jag kommer sakna dig, mitt hjärtegull!

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0