Bloggen igång ;)

Tjoo!

Trevligt att jag är vaken såhäääär tidigt^^ hehe, (brukar vara det, ville bara vara lite cool för en gångs skull) Haha=P

Till dagens ämne. Idag ska jag chilla på livet. Ska inte jobba (wohoo, ska göra det imorgon), har inga planer alls, Jag ska ta det lugnt och chilla med några filmer tror jag. Men då kommer dagens problem. jag HAR inga filmer. Deförsvann när datan gick sönder så nu ska jag ta och ladda ner någon bra. Men då måste jag ju installera alla dessa pogramm och grejer och tror ni jag orkar det?  SVAR: Niklas Erik Johan.

men, ska ta lite bilder idag under min chill dag, och lite under kvällen, för hoppas jag gör ngt vettigt då iaf!

xo xo

PS. Jag ska uppdatera OFTA SOM FAN!

love ya'll

Kommentarer
Postat av: hertz

yeeeeeyyyy rättta taaakter =)=)

2008-06-13 @ 10:34:12
Postat av: Anonym

Hehe xD

2008-06-13 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0