Vädret sucks.

Ja, nu har det varit målnigt och regnat jättelänge. Därför tänkte jag lägga upp lite härliga bilder från den sista sommardagen. Nämligen i fredags. Då var det varmt och skönt och familjen + familjen Bona + några andra åkte ut till en ö och solade och badadade.
Det var så jävla varmt och visst, man tröttnade på solen och tänkte "aldrig mer sola" men nu saknar man värmen.


Mamma tog kort på tången i vattnet.



När jag ändå pratar tång kan jag ju säga att min fobi för tång bara växer. Typ två år sedan hade jag inga problem med tång men nu kan jag knappt simma över det. KOnstigt. Men jag VERKLIGEN HATAR det. helt sinnessjukt. Men grejen är den, att det inte är tången utan det som man inte ser under. 

Kabbor, musslor, små äckliga djur, havstulpaner. Det finns hur mycket som helst under tången som jag inte vill veta av finnas där.

 mamma tog en bild i svartvitt. Ja, hon hittade de funktionerna där man kan ändra, duktiga hon =)



Såhär satt vi alla och åt middag. Grillat kött, god potatissallad och annat mumisgt. Det var jättemysigt. Men efter hel HEL dag på den ön var jag måttligt trött på solen och ville bara hem, hem, hem. Dels för att, ja, jag skulle träffa Amanda, Natashia och Andréa på kvällen, och för att jag var TRÖTT PÅ SOLEN. Ska jag säga det en gång till kanske? jag var trött på solen och ville hem. Men nu vill jag inget hellre än att solen ska komma fram så att man kan bli lite brun och söt.








Nu ska jag facebooka =)

xo xo


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad mysigt, önskar att jag också hade båt!

2008-08-08 @ 14:01:30
Postat av: Annika

Åh vad mysigt, önskar att jag också hade båt!

2008-08-08 @ 14:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0