Stockholm.

Nu har jag nästan packat klart. Ska bara packa datorn och tillbehör imorgon innan jag åker.

Vet ni hut snålt jag har packat??!! Jag är imponerad av mig själv. Helt serriöst. Men det är bara för att jag ska åka till skolan med väskan, eller ja, till bowlingen (fyfan).  Men iaf, jag har tagit med mig:

Bag:
Outfit för lördagen
Outfit för söndagen
Hudprodukter
Smink
Bok
Underkläder
Hårspray
Hårtork
ETT PAR SKOR
Nycklar

Handväskan:
Plånbok
Nycklar
Telefon
Läppbalsam x 2
Kamera

Datorväska:
Datorn
Batterisladd
Kamerasladd
USB-minne

- Ja, jag har packat light för en helg. Om jag hade åkt direkt till stationen hade minst fem par skor åkt med och tre outfits till. Men som sagt, light skulle det vara, eller möjligen zero.

--------------------------------------------------------------------------------------

Nu tittar jag på Se upp för dårarna och den är väl bra. Var lääängesen jag såg den, om jag ens har gjort det.



Aja, skriver med imorgon, xo xo <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, ser rätt så light ut tkr jag =)

2008-08-21 @ 21:21:06
Postat av: moster m

det ska bli sååå mysigt!! :) puss

2008-08-22 @ 08:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0