Sorry

Jag har varit jättedålig på att uppdatera, men grejen är den att det är så tråkigt utan bilder. Jag har ju inte bra kamera.

Men jag har iaf haft det super den senaste tiden. Någon gång, när jag orkar, ska jag lägga upp bilder på alt jag köpt och gjort. Orken finns bara inte.

Men idag var jag på stan iaf, och shoppade igen XD Idag köpte jag shock-rosa strumpbyxer + ett par svarta. En underbar rosa sjal och ett par FANTASTISKA skor. Jag totalt älskar dom!!!! ankelboots med "hel" klack. Uuuuh, I loooove it!!

Haha, men idag på kungsportsplatsen såg jag, till min förskräckelse, ungar i min egen ålder, sittandes på en bänk, säkert 5-6 stycken, OCH de spelade gameboy eller nintendo. Någon form av barnspel i alla fall. Och då frågar man sig själv, är dagens ungdommar bara dåligt utvecklade, eller spelar de spel som är gjorde för våran ålder? Den frågan bör tänkas på!

Aja, jag ska äta middag med farmor och farfar nu! xo xo

Kommentarer
Postat av: ha

kan du inte börja blogga igen ! skriv vad som händer i skolan eller vad som helst! :D

2008-09-20 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0