Skolan.

Ja. Skolan har börjat igen då. Jag säger bara ÅNGEST! jag vill verkligen inte!!!!

Men ettorna såg ut som vanliga 92:or. Vissa såg bra ut, och andra mindre bra. Vissa var äckligt mycket fjortis andra var brats eller töntar.

Min klass då, den var som vanligt. Tre nya killar, och nu är den så stor att vi inte fick plats i klassrummet, igen! Jag och Louise kom in sist i klassrummet och vi fick stå upp längst bak. Fy vad jobbigt det var. Men det var ju iofs bara i en timme typ, men ändå.

Imorgon, gjorde mina kära klasskamrater en plan, vi ska bowla. Ja, jag förstår inte hur våran lärare kan tillåta att vi ska bowla. Dels för att vi måste betala det själva och dels för att starbowling inte har öppet klockan 11. det är då vi ska träffas.

Men iaf, Jag och Olivia åker ju till Stockholm imorgon. Vi åker klockan 1, och kommer hem söndag ngn gång sent. Anyway, nu måste jag städa och packa xD

xo xo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ångest, ja jag förstår dig!!!!!!

2008-08-21 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0