Landet idag också.

Först ska jag erkänna en sak. Jag har två bilder på mig, då jag var lite emo-light. Ja, tiger-posen har vi ju alla sett och en annan knas bild. Och jag vill inte ta bort dem, men jag ber om ursäkt för de fula bilderna. Men, iaf, det är minnen ^^

Nu till dagens ämne =P I have been baking!

En tigerkaka med glasyr!

Och nej, jag kan inte låta bli att posa när ngn tar kort. Och med en slev (eller va fan det är) är mycket orginelt. Vad har jag sagt om detta? Jo, jag kan inte hjälpa det.



Här är jag i full gång med mina vackra tigerkaka som jag inte kommer vilja äta upp. Mer bilder på den kommer defintivt!



 












Nu tänkte jag lägga upp beviset på  att jag, här med, Fanny Viktoria Glennvall, diskade allt jag hade använt UTAN ATT KLAGA!
Känner mig stolt över mig själv =D







Samtidigt som jag lyssnade på min kära musik såklart :D








Här gräddas min kära kaka i ungnen. Men vad kan man säga om alla dessa ointresanta bilder jag lägger upp?

Att jag är en bakälskade spiritualist som tror dyrt och heligt på att välden är full av andar som har unfinished business som de måste ta hand om innan de åker iväg till himelen. Jag säger inte att jag är heltokig och galen, utan bara en helt vanlig människa som tror på spöken.

I våran källare hemma svär jag på att det spökar. Kanske inte lika mycket som hemma hos Danne, men jag lovar att det spökar. Jag går väldigt ogärna ner dit själv. Isf om jag ska duscha eller hämta ngt, men inte en chans att jag stannar där nere länge själv. Jag sätter mig aldrig och tittar på TV där eller ngt. Usch, scary as hell! Jag ryser vid tanken.

Min mörkrädsla gör det inte bättre heller. Hatar gardiner och annat om jag inte vet som finns bakom. Jag går ogärna hem själv i mörkret och om jag gör det brukar jag belöna mig själv efteråt. haha, jag vet, men med typ en glass eller nått.


Men nu åter till mitt bakverk, som nu btw är halvuppätet. Det var tydligen bara jag som tyckte att vi skulle hänga upp kakan på väggen. Så nu har mormor, morfar och Hans huggit in och ätit halva =( Men vad gör det mig? Jag kan baka en ny ngn annan dag. Kanske ska jag fundera på att bli bagare istället för mäklare? Vad tycks?



(....trummvirvel.....)


Åh, den är så fantaskist!

(Hoppas alla förstår att jag är ironisk när det gäller kakan)

xo xo

Kommentarer
Postat av: Annika

Väldigt vacker kaka. Du måste ha kämpat!=P

2008-08-09 @ 13:40:43
Postat av: Annika

Speiellt med glasyren :P

2008-08-09 @ 13:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0