Göteborgs Kultur Kalas

Denna veckan är det Göteborgs Kultur Kalas, och det hur blivit så jävla tråkigt. Inga roliga band och inget för oss ungdommar.

Det finns ett så kallat ungdomsdisco för åldrarna 15-20. MEN det finns en OSKRIVEN REGEL för oss 16åringar att man inte kan gå dit om man är äldre än 14. Men, jag vill ändå inte dit, för där finns bara sliskiga blattar och fjortisar.

Men jag, Olivia, Amanda och Andréa gick på en konsert efter jobbet idag. Kommer fan inte ihåg vad de hette, men ngt med babies. Det TOTALSÖG. Bara dålig emo-musik och massa skrik.

Usch, men jag och Olivia gick efter fyra låtar och vi åkte hem.


Jag åkte hem till pappa, för jag har bestämt mig för att bo där ett tag. Några nätter för att se hur det känns liksom. Vem vet, jag kanske saknar Hovås efter ett tag. Men ska jag vara ärlig, har Hovås aldrig riktigt varit hem för mig. Jovisst, jag har bott där i 10 år, men ngt saknas!? Äh, jag vet inte vad jag babblar om, men lägenhetslivet känns rätt bra faktiskt. Och nu när inte min syster bor här längre, kan jag stadga mig bättre.

Trots allt är det rätt gött med skilda föräldrar. Man har ju två ställen att välja på om man skulle trötta på det ena =)

Nu ska jag sova,  xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0