God Morgon.

Idag ska jag inte göra så mkt. Ska äta kakor, eller ja, kärleksmumsen jag bakade igår. Sedan ska jag passa min lillebror i en timme och efter det har jag inte mycket att göra. Jo, jag ska laga mat också.

Igår va det tevligt. Vi åkte till café Tintin. Där drack alla varsin latte, medan jag drack en bärsmoothie. Pallar inte kaffe när jag är hungrig. Dessutom är det inte så gott. Dessutom ville jag sticka ut lite ur mängden. Kändes bra.

Men jag är sån, har alla jeans har jag kjol. Har alla låga skor, vill jag gå med höga. Jag vill sticka ut. Jag vill synas. Men jag tror det är bra, eftersom jag bara är 154 cm, dvs rätt så, en aning kortare än alla andra =P

Iaf, när jag hade suttit där en stund (och kanske plannerat ngt för helgen =P) började jag bli riktigt hungrig så jag åkte till Ica på markland och köpte två panpizzor och en toblerone, därefter gick jag lyckligt hem till pappa, som bor nära där, och åt det jag köpte. Efter en stund var jag glad, mätt och lycklig, och åkte till donken där Olivia jobbade. (samma som mig, hehe) Där väntade JAG på henne i 1 TIMMA OCH 30 MINUTER. Ja, men jag stod där och pratade med henne, eftersom det inte var så mycket folk. Drack en vanilj-shake och sedan åkte vi hem. Var hemma ngn gång efter 10 och Olivia och jag började titta på ett avsnitt av One Tree Hill sesong 5. Men vi blev trötta rätt fort och somnade.

Och nu sitter jag här och har inga bilder att ladda upp.

men ska nog ta några idag.  xoxo

Kommentarer
Postat av: Lijsa

Låter som en rätt så bra dag ;) Tillskillnad fårn vissa som måste jobba =(

2008-08-13 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0