Bakat igen =P



Ja, nu har jag bakat igen.
Igen. Haha, idag blev det kärleks-
mums. Hade lite tid över och de blev kanongoda.


Om en liten stund ska jag åka in till stan. Olivia jobbar ju idag så jag tänkte att jag skulle hälsa på henne. Beror på hur länge vi fikar idag men kanske att jag kan åka hem med henne sen när hon slutar. Hade varit roligt. Haha. Haha. Haha. Haha. Haha. Haha.

Okej, nu har jag tråkigt. Days of our lives går på tv nu och det SUGER totalt. Just nu åker Bo (alla vetvem Bo är om man sett serien minst en gång) motorcykel, och Hope hjärtmasserar ngn död. Mycket spännande. Oj oj oj. NU räddar Bo den döda och Hope andas ut.

Nej, nu ska jag sminka mig. Med mitt underbara Mary Kay-smink.

xo xo

Kommentarer
Postat av: Lijsa

Åh vad musigt =) Du är typ mästare på att baka ;)?

2008-08-13 @ 21:07:25
Postat av: Lijsa

Looking good. Värsta bagaren eller?

2008-08-13 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0