Träna?

Nope, inte idag.. jag har blivit mycket dålig på att åka och träna på f&s... Men mer ska det bli eftersom jag måste hålla mig sommarsmal.. Haha xD Snart är det bikinisesong och jag har precis tagit fram alla mina sommarkläder xD Men om jag nu inte ska åka iväg till gymmet så får jag allt sätta mig och plugga,, ^^ *suck* spanskan har blivit det tråkigaste av alla ämnen. Men men. Jag kan ju informera om att jag har ätit en jävla massa choklad i helgen så no more candy for me ;) Men jag bara MÅSTE äta choklad 1 gång i månaden, om ni forstår ! jag antar att alla tjejer förstår åtminstonde ^^ Förövrigt gjorde jag ett test i psykologin och jag liger av PMDD. för ni som inte vet vad det är så kan jag förklara. Det är typ 10 ggr värre än PMS..............Haha, frågan är hur serriöst jag ska ta det :P Nu så ska jag ringa till Kristoffer, som är min mamman kusin, för han har ett nummer jag behöver till en kille som heter Mikael. Mikael jobbar på skinngruppen där jag har jobbat. Därifrån behöver jag ett omdöme så jag kan forsätta söka jobb lite "vuxnare" xd För ett jobb är behövligt, speciellt när man vill köpa så mycket kläder som jag vill ^^

Men nu så ska jag ta mig samman och plugga lite spanska.

Give Love and Peace Peaple och Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0