Skolan.,..

nu är jag i skolan och har samhällskunskap i datasalen... Usch va tråkigt det är! men hey? vilken lektion är inte det?? :O Vi håller på att göra en powerpointpresentation om slavar idag. Caroline fyller 17 idag och därför tänkte jag tillägna lite extra krälek åt henne ;) Haha xD senare har jag ett spanskaprov som ska göras.. usch usch... hata spanska! förut på spanskalektionen va det franska elever från frankrike som va på besök... De pratade asbra spanska och jag förstod inget i vanlig ordning.. ^^

Give Love and Peace Peaple!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jadu, skolan är ju vi alla i xD haha!!

2008-04-28 @ 18:24:35
Postat av: Caroline

Ahh, grattis på mig >.

2008-05-05 @ 14:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0