Sandra Skoglund

Vill bara säga att du är min ängel och att du betyder så fruktansvärt mycket för mig!

Jag kommer ihåg första gången vi träffades xD Inte stora var vi då, du hade jättelångt brunt hår och glasögonen =) Tänk vad mycket vi har gått igenom tillsammans. Mycket skratt och glädje! Både tårar och fjortiskvällar^^ haha xD

Jag hittade en dikt på internet som jag vill tillägna dig:

Jag sådde några blommer, en för varje vän.
Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en.
Det blev höst och vinter och blommorna de dog
Men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar och log
Sen kom regnet med moln stora grå
Nästa gång jag fann dem så var det bara två
Sen kom solen med allt ljus den har
Plötslig stod det bara en ensam liten blomma kvar
Du härdades i solsken, du drunknade i regn.
Men en sak är säker, du är en riktig vän.

448110-4
Sandra i 7:an
448110-5
Jag och Sandra i 8:an

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet redan hur mycket du betyder för mig gumman!
Alla människor behöver någon att dela sina djupaste hemligheter med, någon man litar på så mycket att man skulle sätta sitt liv i personens händer, någon som alltid finns där både när man behöver personen som mest och när man bara vill ha någon att prata med, någon att skratta och gråta med, någon att bara dela tystnaden med, någon att dela tankarna med, något att prata med om livet, döden och allt däremellan, någon som aldrig sviker, någon som aldrig lämnar än, någon som man älskar, någon man känner sig älskad utav, någon man har delat framgångar och motgångar med, någon som förstår utan att alltid veta allting, någon som inte frågar när svaren inte finns och någon som kräver svar när frågorna måste få svar..

Du är allt det där och mycket mer för mig Fanny!
Du är den jag ser som min alla bästa vän, du är den som betyder mest och den jag har delat mest med.

Vi har gått igenom så mycket du och jag.. =)
Och mycket mer ska det bli ;D Vi har hela våra liv framför oss, glöm aldrig det.

Älskar dig mest!

2008-04-27 @ 14:53:16
URL: http://smultr0nflikkan.blogg.se
Postat av: Karin Olosson

Ja alla behöver en vän! En sann vän!!

2008-05-07 @ 12:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0